sexta-feira, 7 de outubro de 2011

Look

A good weekend look for these days to come, and one of my personal favourite is the jumpsuit. They are the most confortable thing and you don't have to put much thought into what you are going to wear because it's all in one. You can be confortable yet fashionable. As for me, I like to spend my weekends away and on the country side but still go out and have some fun during the night. Here are some ideas:

Day/Dia



Night/Noite


Um bom look de fim de semana para estes dias, e um dos meus favoritos é o macacão. São muito confortáveis e não se tem de pensar muito no que se vai vestir pois é dois em um. Pode estar-se confortável mas fashionable. Quanto a mim eu gosto de passar os fins de semana no campo, mas sair e divertir-me à noite. Aqui estão algumas ideias. 



Sem comentários:

Enviar um comentário